اولین جدایی2

پـــیـونـــد خـــــــــــربـــــــــزه

♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦

سلاااااام

حاااااااااالت خوبه ؟؟؟؟

خووووشی؟؟؟؟

سرحالی؟؟؟؟

چه خبرا؟؟

چیکار میکنی؟؟؟

همه چی خوبه؟؟؟

یادم نیست چی نوشته بودی

ولی هر چی بود چرت گفتی خدا خودش پاک کرد خخخ

نگفتم دروغ گفتی  یا میگی

چون اگه بدونم 1% هم دروغ گویی لازم نمیدونم ادامه بدم

ولییی کوتاهی میکنی که

کوتاهی کردیی که فهمیدن اینجوری شد

الان هم ...

من که صبر میکنم حرفی هم ندارم چاره ای جز این هم ندارم

امااا دیگه همه چی دست خودته هرکار میخوای بکن

وقتی ببینم طرفم یه قدم  به سمتم میاد دو قدم میرم سمتش

با این که سرکارم روزی چند دفعه چک میکنم اینجا رو

تو تلگرام انقد به زینب گفتم عاطفه کوش

که میگه خواب دیدم اومدی گفتی اگه عاطفه نیاری به مامانت میگم خخخخ

تا دلم تنگ میشه میگم عاطفه میخوام

 



نظرات شما عزیزان:

عاطفه
ساعت19:07---24 مرداد 1395
سلام نفس امیدوارم هر جا هستی حالت خوب باشه امشب ساعت هشت بیا چتروم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 23 مرداد 139521:19عـلـAtefeـی